Follow me on Twitter RSS FEED

kematian--death

Posted in


Kematian akan datang kepada kita, tidak akan terlambat atau tercepat walaupun sesaat..semalam aku dok baca blog gurl tu, yang meninggal baru2 ni..sedih jugak tengok ramai yang sedih bila dia dah pergi..tapi bagus kan dia meninggal masa buat umrah, meninggalnya dia dengan cara yang baik, pastinya dia seorang yang baik..takziah buat keluarganya dan insan yang disayanginya..al-fatihah, kudoakan agar rohmu dicucuri rahmat dan bersemadi bersama para solehin..mati itu pasti bagi setiap insan yang bernyawa, aku sendiri pun akan mati, cuma bila dan bagaimana kematian itu datang, itu rahsia Allah s.w.t..

Saya slalu doakan kebahagiaan awak, kesejahteraan keluarga awak disetiap hujung pertemuan saya dengan Allah s.w.t..saya sayangkan awak,sangat2..hargailah apa yang kita ada sekarang sebab bila dia dah tak ada, pasti kita akan merindunya..=)

0 comments:

Post a Comment