Follow me on Twitter RSS FEED

Kalaulah aku Lelaki..?

Posted in
"if i were a boy i think i could understand how it feels to love a girl
id swear id be a better man
id listen to her cause i know
it hurts
when you loose the one u wanted
cause hes taken you for granted and every thing you had got destroyed"

memang la,kaum perempuan selalu cakap..
kalau lah aku lelaki,aku takkan buat macam tu..takkan buat macam ni..
pendek kata semua tak nak buat apa yang kita rasa lelaki memang tak patut buat.
haiz..apa la yang aku merepek ni.
tapi bila fikirkan balik,kalau lah semua orang taknak buat perkara yang sama,
memang takkan ada la insan yang bergelar lelaki dalam dunia ni.
semua jadi perempuan.
dan takkan ada la juga hati perempuan yang terluka.
Adat lah..Tuhan kan menciptakan manusia itu berpasangan.
Sesekali,tergigit lidah tu lumrah la.
kan?

hahaha..gila obses chenta romantik bagai.
padahal kerja banyak gila yang tak siap.supposed hantar esok...bubye!

p/s: kenapa aku seminggu dua ni makan nasik satu senduk je? adakah itu petanda aku akan kurus? haha.. aku hanya menghabiskan lauk ayam semata-mata..:p

0 comments:

Post a Comment